בצל ה"פיטורים": נתניהו וגלנט השתתפו יחד בטקס ביטחוני

שלמה ריזל ואיתי גדסי No Comments on בצל ה"פיטורים": נתניהו וגלנט השתתפו יחד בטקס ביטחוני

ראש הממשלה נתניהו בהרמת כוסית לרגל חג הפסח עם לוחמי ולוחמות עוקץ ולוט"ר: "הדבר החשוב ביותר – להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס, להתאחד יחד כדי להגן על נצח ישראל – בשביל זה אנחנו כאן"

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, קיימו היום (שני) הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם לוחמי ולוחמות עוקץ ולוט"ר, במחנה מתקן אדם.

רה"מ נתניהו נפגש עם מפקד יחידת עוקץ סא"ל ע' ועם לוחמי היחידה שהיו שותפים לפעילות הבוקר בשכם, ובירך אותם על פעילותם.

ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו ערב חג הפסח, גם בערב הזה אנחנו נלחמים על ביטחוננו ועל חירותנו. כמה מכם כבר השתתפו בפעולה לפנות בוקר, עוד לא הספיקו לישון, בדקתי, אבל עשו עבודה מצוינת. אני רוצה לברך אתכם ולהגיד לכם שאני גאה בכם, בכל אחת ואחד מכם. שאו ברכה. מגיע לכם באמת את כל הברכה של עם ישראל, תודה רבה לכם.

וידאו: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

video
play-sharp-fill
"בלי צה"ל ובלי כוחות ביטחון אין מדינת ישראל. כדי שתהיה מדינת ישראל אנחנו צריכים לשמור על אחדותנו, אנחנו צריכים לשמור על היכולת שלנו להגן על עצמנו מול אלה שמבקשים את נפשנו.

"הדבר החשוב ביותר, אני אגיד את זה ככה, הוא להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס, להתאחד יחד כדי להגן על נצח ישראל. בשביל זה אנחנו כאן.

"אני מודה לכם מקרב לב על העבודה הנהדרת שאתם עושים למען המטרה הקדושה הזאת. תודה רבה לכם, שיהיה לכם חג פסח כשר, שמח ואני מקווה גם שקט. תודה רבה לכם".

באירוע השתתפו גם מפקד מערך התמרון אלוף סער צור, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, קחצ"ר תא"ל גיא לוי, מפקד המרו"ם אל"מ גיל אליה ומפקד הלוט"ר סא"ל א'.

שר הביטחון יואב גלנט נאם: ״יש לנו צבא חזק ואיכותי, שפועל יום ולילה בכל הגזרות. האיומים נגדנו הם איומים גדולים, הם מגיעים ממקור אחד – איראן, ששולחת את זרועות התמנון לעזה, לסוריה, ללבנון, ליהודה ושומרון ואפילו מנסה לגייס אליה אזרחים מתוך שטח ישראל״.

צילום: אלעד מלכה
video
play-sharp-fill

״מול האיום הזה, אנחנו מציבים את רוחו של האדם, את עוצמתו הטכנולוגית של צה״ל ואת שיתוף הפעולה ואחדות המטרה. החיבור של הלוחמים המגיעים מכל שדרות החברה ועושים את הדברים כתף אל כתף, הוא המפתח להצלחה״.

״כדורי האויב לא מבחינים בין מי שבא מהעיר או מהכפר, מההר או מהעמק – כולם אותו דבר בשדה הקרב. לכן, אנחנו צריכים להציג למול האויב חזית אחידה. הדברים האלה רלוונטים במיוחד בעת הזאת, כאשר אנחנו רואים מאמצים לפגוע בנו במקומות חדשים שלא ראינו בשנים האחרונות״.

״משוכנע ובוטח ביכולות צה״ל ובכם, הלוחמים הפועלים תחת סיכונים גבוהים. בשם מערכת הביטחון, מאחל לכם ולמשפחותיכם חג פסח שמח״.



0 תגובות